zaterdag 8 januari 2011

Een nieuw jaar, tijd om oude hobby's op te pakken...

...dat was althans m'n insteek bij het ingaan van 2011. Om me even tot het muziekgebied te beperken, zou ik mijn aloude hobby van het wekelijks samenstellen van een Top-15 weer hervatten, en dat na een tijdje ook met de wereld gaan delen. Niet dat ik nou enige kaas heb gegeten van het maken van websites, maar zin om er meer tijd dan noodzakelijk - ach, wat heet noodzakelijk - in te steken, had ik ook niet echt. Vandaar deze gulden middenweg: Vlaaijlawaai Online!

Op deze blog zal wekelijks de Vlaaij Top-15 te vinden zijn, en daarnaast zal ik zo af en toe nog wel eens wat posten over leuke albums die ik gehoord heb, vergeten plaatjes die zich in een plotse repeatpositie in m'n mediaplayer bevinden en natuurlijk het laatste nieuws over Orinoco Radio, het online radiostation waar ik mijn futiele pogingen tot radiojockschap ten gehore breng. Zo ook mijn jaarlijkse muzikale hoogtepunt, de Magistrale, waarbij ik een week lang mijn 1000 favoriete nummers allertijden door de stream laat schallen.

Dat is echter iets voor later in het jaar, eerst de Top-15 maar eens nieuw leven inblazen! Overigens was de laatste keer dat er langdurig leven in die Top-15 zat, ergens rond 2001, dus de vraag is of ik het deze keer wel volhoud. Vele pogingen om het concept nieuw leven in te blazen zijn er immers wel geweest door de jaren heen, maar die stierven allen een wisse en vooral vroege dood. Ik ga niks beloven, maar ik heb goede hoop dat ik het deze keer langer volhoud...

Mis er niets van, je leest het hier!

Ciao!

2 opmerkingen:

  1. Welja joh, alsof je nog niet genoeg nutteloze hobby's en fixaties hebt... ]:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Vlaaij... :)
    Ga gerust je gang met de lijstjes ze zijn het luisteren meer dan waard... En zo geef je mij ook weer een hobby erbij (ik heb ze in een playlist staan en afgeluisterd), misschien toch maar uitzenden op die internet radiozender, waar je mij met enige regelmaat als luisteraar tegen komt.

    Groeten uit dat dorpje waar je al een paar jaar een bezoekje komt brengen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen